She is ....

Okay now aku rajin nak menulis.
dan aku nak menulis tentang diaa...diaaa tu siapaaaaa???
hehehehe...ni haaaa budak sebelah partition akuuu...yang selalu dok kacau aku....
*aku pun selalu kacau dia....hehehehe...

dia adalah Syiqahhhh!!!!! hehehe..ataupun nama penuh nya Rasyiqah Adlina...nak singkat lagiii si Cyie ni haaa...nak lagi singkat??? erkkk biarlah aku je yg tahu..hahahahaha....
 
 "Friend:One who listens,doesn't jugde and somehow makes everything alright."


hehehe..ceria ke tidokk???hahahahaha...
apa yang aku nak story pasal dia ni eh??
okayyy dia ni asal dari Perakk..Sg Siput...kampung aku tu tapi bukan kat SS tapi kat Gerik..
*nak jugak bagitahu..hehehe...

Dan dia ni anak bongsu...Untunglah jadi anak lastt...orang kata manja...
hihih manje ke tidokk budak ni..???
hohoho..tak nak cakap...lalalalalala....

masa sem 1 dulu takde lah rapat sangat dgn budak ni...rasa malas nak tegur je...
tapi naik sem 2 entah lah mcm mana jadi rapat pulok dengan budak ni..hahaha..takpe semua tu ketentuan Allah kan..hahaha poyo je jawapannya...

hmmmm...dulu aku ingat dia ni sombongg budaknyaa...rupanya tidokkk...tak de lahhh..dia ni friendly...
hahahaha....kitorang ada persamaan...
Ayah kitorang bekas ATM dan sekarang pembeli getah..sama kan??
hahahaha...
Mak kitorang surirumah je...kadang kadang tolong ayah kami...tu jeeee...hihihihi...

ada lagi persamaan nya tapi ni vice versa sikit...
Mak aku pakai phone maju laaa..ada whatsapp bagai...haaa itu sama dgn Ayah Syiqah...
Ayah aku pulak sama dengan Mak Syiqah...asal ada phone utk call sudahhh...cukuplahh...hahahaha
bila bercerita pasal ni mesti akan tergelak gelak....Heeeee...


kalau ada apa apa masalah kitorang selalu lah bercerita...hahaha...dan nak nak lagi lawak bila masalah tu sama...adoiii...apa ni...tiru..haahahahha...
dah orang yg selalu tido lambat kami berdua lah..hahaha...
bangun pun kadang kadang kami lah yg lambat..hahahaha...

kekadang dia ni sangat melawakkan..tapi lawak dia tuh bagus sebab buat orang happy..thanks Syiqah...
ehehehehe...apapun aku bersyukur dikurniakan kawan seperti dia ni...
harap harap persahabatan kita kekal sampai bila bila..Aminnnn :))

kita doakan kamu berjaya menjadi seorang Veterinar yang berjaya suatu hari nanti..Amin...
boleh lah kita bawak Lu'lu jumpa kamu nanti..hehehehe...
doakan kita dapat jadi Dr.Farahilya eh...doktor Maths..hihihihihi
in shaa Allah..

okaylah...stop menulis sampai sini saja...love you! bye...~~~



"There are nothing better than a friend,unless it is a friend with chocolate."


2 comments:

Syiqa AD said...

omg omg ! rasa nak nangis semua ade hahahhaa. nak gelak pun ade hahaha. asal shuweeet sangat ni? lol

Farah Waheda Wahid said...

semoga persahabatan berkekalan sehingga ke akhirnya yer... ^_^