Mesti dapat !!! Hihi

Uishhhh hari ni penat pergi ikut mak ayah beli barang barang dapur..over kan nak penat penat..
hahaha apa apa jelaa...
tetiba rasa nak menulis sekarang ni..
dan rasa nak tulis pasal something yang aku nak dan mesti dapat tahun ni..
yeahhhh..apakah dia???

tadaaaaaa...inilah dia....
Samsung Galaxy Note 3...
hihihi...actually before model ni keluar aku sebenarnya nak Note 2 tapi dah alang alang kumpul duit tu baik ambil yang latest kan? kakak aku lah yg suggest sebenarnya..so bila aku fikir fikir betul jugak kan..beza harga dorang ni berapa je pun..tak jauh sangat...hihihihi...
kakak aku kata apa,Note 2? old school lah...hahahahaha..okayy apa apa jelaa...


erm sekarang ni kiranya aku tengah kumpul duit lah ni...
Alhamdulillah tak lama lagi boleh lah dapat beli Note 3 ni..
lagipun kalau beli sekarang harga dia still mahal kan...biasalah baru keluarkan...
sementara aku mengumpul duit ni,boleh lah tunggu harga dia turun...hihihihihihi...

apa pun doakan aku dapat beli Note 3 ni eh...kalau boleh before masuk degree aku nak make sure aku dah beli..
sebab degree nanti macam macam nak kena buat..dan aku rasa benda ni berguna untuk aku...
hehehehehe...


rasa dah takde apa nak tulis...okaylahh..byeee...

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

semoga berjaya mencapai impian...